
Blog - publicaties
Omgekeerde piramidestructuur
Omgekeerde piramidestructuur De omgekeerde piramidestructuur erkent dat elke organisatie bestaat om haar klanten te bedienen. Zonder klanten is er geen omzet, en zonder omzet is er geen bedrijf. In ruil voor inkomsten wordt van de organisatie verwacht dat zij specifieke en algemene diensten levert. De mensen die het meest geschikt zijn om klantvereisten te identificeren […]
Value Stream Mapping
Value Stream Mapping Laten we 2021 beginnen met een kritische blik op onze manier van werken, en onthoud dat het niet slim is om procedures te optimaliseren die u helemaal niet nodig hebt. Gebruik value stream mapping om te zien waar u de processen kunt vereenvoudigen! Wat ziet u en trekt uw aandacht als u […]
Ook LEAN voor bouw in Retail en dienstverlening
Ook LEAN voor (ver)bouw in Retail en dienstverlening. De opdrachtgever moet ook de voordelen zien van LEAN bouwen of renoveren. De 60% reductie in doorlooptijd is in veel gevallen zeer interessant omdat hierdoor de service of verkoop eerder kan starten en dit ook met een besparing op bouwkosten. Gefaseerd herbouwen zorgt voor extra tijd, maar […]
- 1
- 2
- Volgende »